POLITYKA PRYWATNOŚCI

Ochrona prywatności Użytkowników jest dla PAWILONY MARKA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ priorytetowa. Dlatego Użytkownicy Serwisu pawilonymarkapremium.pl mogą liczyć na zapewnienie wysokich standardów ochrony danych osobowych. PAWILONY MARKA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jako Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych przekazanych przez Użytkowników.

Administrator zobowiązuje się także do rzetelnego informowania Użytkowników o ich prawach oraz obowiązkach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie w kontekście przepisów określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dotyczącym ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych, a także uchwał dyrektywy 95/46/WE (znane jako „RODO”). W związku z tym, dbając o ochronę prywatności Użytkowników, Administrator przedstawia w niniejszym dokumencie szczegóły dotyczące podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem z Serwisu pawilonymarkapremium.pl, sposobu ich zbierania, przetwarzania i ochrony, a także informacji o przysługujących Użytkownikom prawach.

Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu internetowego pawilonymarkapremium.pl lub usług elektronicznych dostępnych w ramach Serwisu.


Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników w Serwisie pawilonymarkapremium.pl jest PAWILONY MARKA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą przy ul.Barlickiego 13, 26-617 Radom, NIP 7962281810 (dalej jako „Administrator”).

  1. Zgoda użytkownika

    Korzystanie z Serwisu pawilonymarkapremium.pl przez Użytkownika oznacza akceptację przez niego faktu, że Administrator gromadzi i przetwarza dane osobowe zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki Prywatności.

    Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez Administratora na podstawie jego zgody, a w niektórych przypadkach, jak opisano w tym dokumencie, również w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Użytkownik ma prawo w każdej chwili wycofać udzieloną zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

    Jeśli nastąpi zmiana Polityki Prywatności, a Użytkownik nadal będzie korzystał z Serwisu, uznaje się to za zgodę na nowe warunki Polityki Prywatności.

  2. Dane osobowe przetwarzane przed administratora

    1. Sposób pozyskiwania danych osobowych

      Administrator zbiera dane osobowe bezpośrednio od Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, korzystając z dostępnych funkcji i narzędzi komunikacyjnych, a także w wyniku przesyłania wiadomości do Administratora za ich pomocą.


      Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne.

    2. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych

      Administrator zbiera za pośrednictwem Serwisu następujące dane osobowe Użytkownika:

      1. Imię i nazwisko;
      2. Adres email;
      3. Numer telefonu;
      4. Treść wiadomości;
  3. Cele przetwarzania danych osobowych

    Sposób przetwarzania danych osobowych Użytkownika przez Administratora zależy od sposobu korzystania przez niego z Serwisu oraz dostępnych w nim funkcji. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w następujących celach:

    1. Komunikacja z użytkownikiem

      Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu nawiązania spersonalizowanej komunikacji. Informacje przekazywane Użytkownikowi dotyczą oferowanych produktów lub usług, bezpieczeństwa danych osobowych, aktualizacji systemu, przypomnień, a także proponowanych ofert Administratora lub jego partnerów. Komunikacja z Użytkownikiem obejmuje również obsługę klienta, w tym pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz udzielanie odpowiedzi na skargi i reklamacje.

    2. Przedstawianie Użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną

      Celem przetwarzania danych osobowych Użytkownika, udostępnionych za pośrednictwem funkcji i narzędzi komunikacyjnych dostępnych w Serwisie, jest realizacja komunikacji marketingowej prowadzonej przez Administratora w ramach jego działalności, w szczególności przesyłanie ofert handlowych Użytkownikowi drogą elektroniczną.

    3. Przedstawianie Użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie telefonicznym.

      Celem przetwarzania danych osobowych Użytkownika, udostępnionych za pośrednictwem funkcji i narzędzi komunikacyjnych dostępnych w Serwisie, jest realizacja komunikacji marketingowej prowadzonej przez Administratora w ramach jego działalności, w szczególności poprzez przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi w trakcie kontaktu telefonicznego.

    4. Umożliwienia przesyłania przez Użytkownika komentarzy lub opinii.

      Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu umożliwienia mu komentowania/opiniowania działalności, usług lub produktów Administratora lub podmiotów z nim współpracujących.


    Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika pozyskane za pośrednictwem Serwisu również w następujących celach:

    1. w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem oraz świadczenia usług na rzecz Użytkownika jako klienta Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    2. w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z Użytkownikiem będącym klientem Administratora w związku z realizacją ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także dochodzenia roszczeń od Użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, oraz w celu spełnienia obowiązków prawnych Administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
    3. w celu realizacji działań marketingowych Administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a także na podstawie oświadczeń woli Użytkownika dotyczących komunikacji marketingowej złożonych wobec Administratora. Zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą zostać wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.
    4. w celu realizacji obowiązków prawnych Administratora wobec Użytkownika określonych w RODO, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  4. Udostępnianie danych osobowych

    Dane osobowe Użytkownika nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim.

  5. Prawa użytkownika

    1. Prawa użytkownika

      Użytkownik na każdym etapie przetwarzania jego danych osobowych ma szereg uprawnień, które umożliwiają mu dostęp do swoich danych, weryfikację ich poprawności, dokonanie ich korekty, a także prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Użytkownik ma również prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.


      W przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika z przysługujących mu praw jako podmiotu danych osobowych, może on skontaktować się z Administratorem, używając poniższych danych kontaktowych: PAWILONY MARKA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Barlickiego 13, 26-617 Radom, pawilonymarkapremium@gmail.com.

    2. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

      Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  6. Pliki cookies

    Administrator informuje, że podczas korzystania z Serwisu na urządzeniu końcowym Użytkownika zapisywane są fragmenty kodu zwane „cookies”, które są plikami tekstowymi odpowiadającymi zapytaniom HTTP kierowanym do serwera Administratora. Pliki „cookies” są instalowane przez każdą przeglądarkę, z której Użytkownik odwiedza Serwis. Pliki „cookies” wykorzystywane są w Serwisie w celu:

    1. utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy serwerem Serwisu a urządzeniem końcowym Użytkownika;
    2. optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze stron internetowych Serwisu oraz dostosowania sposobu ich wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika;
    3. zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu;
    4. zbierania statystyk odwiedzin stron Serwisu w celu wspierania ulepszania ich struktury i zawartości;
    5. wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika treści dostosowanych do jego preferencji.

    Szczegółowe informacje dotyczące plików cookie stosowanych przez Administratora oraz sposobu ich zarządzania dostępne są w Polityce Cookies.

  7. Inne ważne informacje

    1. Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych

      Administrator podejmuje odpowiednie środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika. Bezpieczne korzystanie z Serwisu zapewniają stosowane systemy oraz procedury chroniące dane przed dostępem i ujawnieniem osobom niepożądanym. Ponadto, systemy i procesy stosowane przez Administratora są regularnie monitorowane, aby wykryć ewentualne zagrożenia. Dane osobowe pozyskane przez Administratora przechowywane są w systemach komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.

    2. Przechowywanie danych osobowych

      Okres przechowywania danych osobowych Użytkowników zależy od celów, w jakich Administrator przetwarza dane. Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do osiągnięcia określonych celów, tj.:


      • w przypadku świadczenia usługi lub dostarczenia produktu na rzecz Użytkownika – przez okres niezbędny do realizacji zamówionej usługi lub dostarczenia produktu Użytkownikowi.

      W każdym z powyższych przypadków, po upływie niezbędnego okresu przetwarzania, dane mogą być przetwarzane wyłącznie w celu dochodzenia roszczeń wynikających z relacji między stronami, aż do ostatecznego rozstrzygnięcia tych roszczeń na drodze prawnej.

    3. Zmiany polityki prywatności

      W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności oraz zapewnienia jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, Polityka prywatności może zostać zmieniona. W przypadku zmiany treści Polityki prywatności, zostanie zaktualizowana data jej ostatniej modyfikacji, wskazana na końcu dokumentu. Administrator zaleca Użytkownikom regularne zapoznawanie się z postanowieniami Polityki prywatności, aby być na bieżąco z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

    4. Informacje kontaktowe

      W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących niniejszej Polityki Prywatności, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem danych osobowych: PAWILONY MARKA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul.Barlickiego 13, 26-617 Radom, korzystając z poniższych danych kontaktowych: pawilonymarkapremium@gmail.com.


      Można również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty, wysyłając korespondencję na adres: ul.Barlickiego 13, 26-617 Radom.